onsdag 3 december 2008

Mer än 21

Ser jag i syne eller blev det 22?
WIIIIHOO! 1000 kr rikare.
Var ju bara tvungen att skryta lite(:
Jag hade helt glömt bort att jag hade denna skarplott.
Mamma kom alldeless nyss in till mig och frågade om jag skrapat än, och det hade jag ju inte, tur att hon påminde mig.
Detta blev helt klart dagens höjdpunkt.
Sitter och funderar över om jag ska titta på GA idag.
Det har ju blivit så himla dåligt:(
DHW kammar hem alla poäng från mitt håll just nu.
Aja tänker inte slösa mer tid här, tänkte bara uppdatera snabbt, så ah..

Godnatt E

1 kommentar:

thepalm sa...

jag har också tröttnat på GA, det är så tråkigt :( och jag missade DHW igår, bara för att de skulle göra om kanalerna här nere i Malmö.. tack vare jävla tv-skitet så missade jag det avsnittet :(
vad hände? :D <3