måndag 1 december 2008

Ett liv

Jag säger som D sa, du har skaffat dig ett liv E.
Folk skriver som galningar när jag loggar in på msn men jag bara ignorerar.
När jag loggar in på msn så har jag en anledning till att jag gör de.
Oftast för att J bett mig logga in eller för att jag ska ta emot en fil.
Jag är så jävla trött på msn, det ända folk skriver är, hej, läget, gör du?
Och svaret brode bli, Men hej va fan tror du, läget är dötrist och jag mår bra som vanligt, och vad ser det ut som att jag gör? jag sitter vid datorn jag kan inte göra så mycket mer.


Ne nu orkar jag inte dampa mer.
Skola igår, kom försent till engelskan pga av att mamma glömde väcka mig.
Hade samtal med syv, tror jag vill gå OP.
Det känns verkligen som ett program för mig.

Idag gick jag upp 03:19 utvilad och pigg.
Vet inte när jag somnade igår, 17:00 kanske?
Fast jag gick iof upp för att äta middag vid 17:30 så säg att jag somnade 18:00.

http://www.youtube.com/watch?v=K6uo9bN2YmA
WE'RE GONNA HAVE A GOOD DAY
AND AIN'T NOBODY GOTTA CRY TODAY
CAUSE AIN'T NOBODY GONNA DIE TODAY
YOU CAN SAVE THAT TROUBLE FOR ANOTHER DAY hhheeeyyy
WE'RE GONNA HAVE A GOOD DAY

Nu ska jag börja göra mig iordning (06:07)
Jag har skaffat mig ett liv.

Godmorgon E

1 kommentar:

VICTORIA sa...

håller med msn. suger. vill man något smsar man typ. fast oftast svarar du inte där ens ^^