söndag 7 december 2008

Mardröm?

Alltså jävlar vilken träningsvärk jag har.
Vill bara skära rumpan och benen av mig, aj aj aj säger jag bara..
Men jag får se det positiva i det negativa, jag kan få fina ben av detta.

Idag har jag sovit till 2 sen tjöta mamma på att jag skulle gå upp.
Igår natt började jag på sista cd:n av dhw boxen.

Bra de, nu kanske jag kan somna innan fyra varje morgon - haha.
Hm vad har jag mer att berätta?
Jo just det ja, hade en sån jävla jobbig dröm i natt.
Vet inte vad som var värst, slagen i ansiktet eller att jag glömde mina uggs.

Så här var det i alla fall.
Jag tror det vad jag V och J som skulle på en fest i någon lokal under K.
När vi är där kommer plötsligt K och T instormande, dom ser extremt stressade ut men utifrån de så ser dom jättefina ut tsm. men ah..
K får syn på mig och blir fullständigt förbannad, han rusar fram mot mig med T strax bakom sig. Han börjar slå mig i ansiketet och skriker: VAD FAN HAR DU GJORT?
Jag förstår ingenting jag är bara väldigt rädd och försöker skydda mig med mina händer för att han inte ska slå mig mer i ansiktet. Jag lyckas klämma fram:
vadå gjort, jag har inte gjort något?
K: HUR FAN KAN DU MED ATT SÄGA ATT DU INTE GJORT NÅGOT?
E: va?
K: Kolla här!
Han springer fram till ett papper som hänger på väggen och skriver en massa saker.
När han slutligen backar undan böjer jag mig fram och läser.

Jag ser att det är korta citat från alla mina bloggtexter om han och t.
E: förlåt
K börjar slå mig som fan igen och jag skriker och gråter: FÖRLÅT FÖRLÅT FATTAR DU INTE?!
JAG GJORDE DET INTE FÖR ATT SÅRA NÅGON, JAG VAR LEDSEN, DET VAR INGET MOT ER.
Jag springer ut ur lokalen med julia hack i häl.
När vi kommit iväg en bit, till ungefär varla kyrkan så upptäcker jag att jag glömt mina uggs.

Och alla människor verkar ju ha allvarliga fotproblem för nästan alla i uggs som jag ser har trampat sönder dom pga att dom går skevt med hälen.
Så när jag upptäckte de visste jag att det inte var någon ide att gå tillbaka till festen för någon lycklig jävel skulle ha tagit mina för dom ser ut som nya.

Godnatt E

Inga kommentarer: