måndag 8 december 2008

Förkylning

Usch, jag är förkyld i halva ansiktet typ. (Högra sidan)
Täpt i högra näsborren, ont runt höger öga, ont i högra örat och högra sidan i halsen - haha

Fick gå hem från skolan som man stressa som fan till i morse.
Ax väckte mig halv nio på mogonen och jag börjar nio.

Jag fick lugna ner han och sen stressa som fan för att hinna till första lektionen.
Och jag kom i tid, jag gjorde mig iordning på tio minuter - inte likt mig.

Snacka om att jag gjort en helt ny vändning i livet, det trodde jag aldrig.
Jag offrar mig jättemycket för saker och ting nu för tiden.
Jag går till skolan och till praktiken (inga problem) och jag städar huset då och då.
Det ända som är dåligt är väl att jag sover lite konstigt.
Ibland sover jag tre timmar och ibland 14, sen ibland sover jag några timmar när jag kommer hem och sen lägger jag mig vid 4-5 på morgonen igen och sover till ungefär halv 7.
Jag känner inte att det är jobbigt på något sätt, men det kanske sliter på mig i längden.
Men det lär jag säkert märka.

Men men.
I natt så kunde jag inte sova för att jag var så glad, ville bara att det skulle bli morgon.
Praktiken är jättekul, skolan går jättebra, det är snart jul och jag har träningsvärk i benen.
Det kan inte bli bättre än såhär eller?

Nu ska jag hämta en toarulle till min näsa och sen lägga mig och titta på Loveactually.

Ciao E

4 kommentarer:

Anonym sa...

snygg banner! du är så fantasifull!

josefinejärlbrink sa...

Hahahahahahahahhhaha , okej lol att jag skrattar , men hur lyckas man . .
Halva ansiktet ? :p

amanda sa...

jag svarar här: asså förlåt men jag vet inte vart jag ska svara annars liksom xD

men vix hade bara bytt om, hon orkade inte ha på sig det längre xD
a, mitt i vintern hahah xD

Anonym sa...

haha , jag är sjuk i halva sidan ,
fett ont i ena halsmandeln ,
ont i höger öra , samma som halssidan , sen har jag ont utanpå halsen & käken , allt på höger sida , jag blir sur snart ,
för nu vill jag bli frisk .
<3 puss